2011. július 18., hétfő

My Chemical Romance meet&greet

 ♫ The White Tie Affair - You Look Better When Im Drunk, My Chemical Romance - Blood/Dead/The Sharpest Lives/Welcome To The Black Parade

   Nos, idáig is eljutottam. Megírom a meet&greet-es élménybeszámolót is. Megpróbálok semmit kihagyni azokból a dolgokból amik történtek... 
   Nem voltunk bent sokáig, sztem 10 perc se volt... mégis ennyi idő alatt annyi minden történt, hogy az hihetetlen...
   Úgy volt, hogy háromnegyed 8kor mehetünk be... abból lett vagy fél 9... már kurvára izgultam, hogy úristen most miafaszomvanmár... meg mindenki más aki ott volt... előtte is voltak érdekes dolgok... például Esztitől megtudtuk, hogy Pedicone egy csirke! Mert olyan csirkésen lehet kiejteni a nevét... peDICONE peDICONE peDICONE... üssetek le xD Aztánőőőő... Kriszt Gee-nek néztem. De csak ilyen tök véletlenül... Megőőőő... nem emlékszem mi volt még. Nagyon izgultam.
Aztán egyszercsak szóltak és bementünk vmi sátorba [Eszti, Hanna, Krisz, Ari, Réka, Sylvie, Anna, Chazy, Angi és Én]... ott először beálltunk egy nagy hátilyenőőőő... csordába xD Aztán beállítottak minket egy sorba, lepakoltuk a cuccainkat egy asztalra és vártuk a srácokat!
Elsőként Gee jött be... RÖVIDNADRÁGBAN!!! És még a hasa is kilátszott... és a haját igazgatta xD Nagyon kész voltam. Ez csak azért érdekes mert közvetlenül utána Frank jelent meg egy akkora mosollyal a képén, hogy én olyat még nem láttam... és akkor most lehet szépen összerakni a dolgokat. FRERARD! xD Elindult befelé, mindenkivel kezet fogott és mindenkinek bemutatkozott, hogy "Hi, I'm Gerard!". Nemértettem az okát dehátmindegy. Mintha nem tudnánk, hogy ő kicsoda! Aztán... amikor én jöttem énis csak bemutatkoztam neki aztán megöleltem, előtte még nézegette kicsit a karomat... mert tele volt firkálva mindenfélével... és halkan felolvasta a kezemről, hogy "Frerard is real!". Nem voltam benne biztos, hogy az volt az, de más nem lehetett, mert ahol akkor a kezemet nézte oda az volt írva, mivel direkt úgy tartottam, hogy azt lássa szval ennyi! Figyeltem az arckifejezését... azt vontam le belőle, hogy vagy totál gyökérnek nézett, vagy pedig simán csak Frerard fannak. Azért a második verzió jobban hangzik. Ne nézzen gyökérnek. xD Aztán ugye megöleltem [nagyon púpos... nemis lehet megölelni rendesen!] és amikor megláttam, hogy jön Frank és már majdnem ott volt előttem, úgy engedtem el Gee-t mint vmi nemtom mi. Szegényt talán kicsit még arrébb is löktem xD Najó azt azért nem. 
Franknek nem engedtem, hogy bemutatkozzon. Annyit mondott, hogy "Hi. I'm..." és akkor itt a nyakába ugrottam, hogy "FRANKIIEEEEE!!!!"... és elkezdtem neki magyarázni minden féléről, hogy mennyire szeretem meg mittudoménmi... szegényt sztem nem kicsit lepte meg, hogy szinte ráugrottam dehátezvan xD Engem meg nem kicsit lepett meg, hogy annyira nemis vagyok szar angolból xD Aztán megdícsérte a kesztyűmet és még kacsintott is... alig akartam elengedni... tetkóit is megnézegettem kicsit közelebbről... legszívesebben télleg nem engedtem volna tovább, de az meg milyen awkward lett vna xD 
Aztán jött Ray... ő is bemutatkozott, aztán énis bemutatkoztam... és azt mondta, hogy tetszik neki a nevem... én meg megköszöntem, viszont már majdnem a képébe röhögtem szegénynek. Annyira magas hangja van [jó persze eddigis tudtam, de élőben basszus...], hogy hirtelen majdnem elröhögtem magam... aztán megöleltem őt is és MEGFOGTAM A FRO-T!!!! És tök puha haja van. Ezt így elkönyveltem magamban xD Jaés... Ray kurva magas... fel sem értem xD
Huhuhúúúú... utána Mikey jött... na az nem volt egy egyszerű dolog, mert beállt közénk félig Ray... és csak messziről nyújtotta nekem a kezét, hogy "Hi, I'm Mikey"... Itt már nem bírtam... vele muszáj volt közölnöm, hogy igen, tudom hogy hívnak bazdmeg!!! Persze nemígy, de közöltem vele... jaés... Mikey-nak kurva hosszú ujjai vannak... kezet fogtam vele ésvagy a könyökömig értek az ujjai [hehe... kicsit túloztam xD]. Na mindegy szval a lényeg, hogy messze volt tőlem és én őt is megakartam ölelni mert nehogymár ő kimaradjon! És mivel úgyis fogtam a kezét, egyszer élünk bazdmeg alapon magamhoz rántottam szegény Mikey-t!!! xD Sztem még Ray-nek is nekirántottam xD Biztos nézett nagyot de basszameg nehogymár őt kihagyjam... azért az milyen?! xD Tök csontos volt amúgy...
Aztán beálltunk egy közös képre... Frank először beállt Krisz és Gee mögé... sztem konkrétan semmi nem látszott belőle... ostoba vagy Frank!!! De aztán előrerángattuk az első sorba! Átakartam mászni a másik oldalára... de aztán felnéztem és mögöttem Gee volt... és majdnem mellettem frank... szval inkább úgy döntöttem, hogy jó helyen vagyok ott ahol vagyok xD 
És fotózás alatt Angi megnyalta Frank arcát... és én pont láttam... Frank reakciója meg csak annyi volt, hogy "nononono". Majdnem röhögtem... aztán amikor jöttünk ki, mégegyszer kezet fogtam Frankkel és nyáááá...
Ja és... annyira elvoltam varázsolva, hogy benthagytam a sátorba a cuccomat... pénz+telefon+iratok... xD Szval még úgy hozták ki nekünk xD
Kihagytam még vmit?! Nemtom... jade! Gee-nek nincs kockacukor+dohány illata!!! A dohányt lehetett érezni rajta, de a kockacukrot nem xD Szval ennyi! xD
Itt a közös képünk:
[Felső sor balról: Mikey, Hanna, Ray, Anna, Sylvie, Ari, Gee, Krisz... alsó sor balról: Chazy, Réka, Eszti, Én, Angi, Frank <3]
Itt pedig az aláírt pólóm... és ez csakis Frank aláírása miatt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése