2011. július 6., szerda

MY CHEMICAL ROMANCE!!!!

 ♫ My Chemical Romance - Blood/I Don't Love You/The Sharpest Lives/Destroya/Summertime/Disenchanted/ Sing/Planetary(GO!)/
   Nos... szerintem a címben lévő 3 szóval mindent elmondtam erről a bejegyzésről... a múlt hét szerdai [2011.06.29] MCR koncertről fogok élménybeszámolót írni :D [meet and greet-ről majd külön bejegyzésben mert együtt kicsit hosszú lenne xD]

   Szval... mint ahogyan vártam is... fantasztikus volt... életemben nem voltam még ilyen jó koncerten. De remélem, hogy még leszek :D Tök jó helyünk is volt. Bal oldalon álltunk viszonylag elől... elég jól láttam a dolgokat is... bár... sztem ezt annak is köszönhettem, hogy elég magas vagyok szval xD
   Tök pontosan kezdtek el játszani. Ami fura mert én legalább egy fél órás késést vártam de nem! Kiscsillag volt előtte... ami az én véleményem szerint iszonyat szar volt... akkora pogók voltak, hogy hihetetlen... Hannát fel is lökték... de amúgymeg... szinte végigdumáltuk az egészet. Már amin ott voltunk! Na... ennyit a Kiscsillagról... My Chemical Romance.
Mint ahogy ez várható volt, a Look Alive, Sunshine-al kezdtek xD Szval a Na Na Na-val xDD Már akkor hihetetlen volt a hangulat amikor megjelentek a színpadon... hát még utána!
A második szám a Give 'Em Hell, Kid volt... ami engem személy szerint nagyon meglepett. Nem hittem volna, hogy játszani fogják. De örültem neki. Mert nagyon jó volt! Aztán jött a Planetary!!! Imádom azt a számot! Főleg most, hogy hallottam élőben is! Gerardnak iszonyat milyen jó hangja van... úristen nagyon kész voltam! Aztán jött a Mama... ami az egyik kedvenc MCR számom... ott már aztse tudtam hol vagyok, csak ordítottam a számot ahogy csak a torkomon kifért. Következett a The Only Hope For Me Is you... erre sem tudok mást mondani azon kívül, hogy eszméletlenül jó volt és nagyon örültem, hogy játszották!!! Aztán jött a House Of Wolves... na most. Ez a szám... a másik legnagyobb kedvencem!!! Imádom! És ez alatt a szám alatt már nemcsak azt nem tudtam, hogy hol vagyok... ha ott megkérdezik sztem még a nevemet sem tudom megmondani. Szval... télleg nagyon kész voltam. A Wolves után a Summertime jött ha jól emlékszem... remélem jól emlékszem... Ott ordítottuk Hannával, hogy LYNZ!!!! Vis ő ordította én meg csak úgy... LynZ xDD De ha jól emlékszem én egyszer beordítottam egy FRERARDot xDD Húúúúúú... utána jött az I'm Not Okay... másik kedvenc!!! Iszonyat jó volt! Az volt az a szám aminek körülöttünk mindenki tudta a szövegét és mindenki énekelte is!!! Teszem hozzá a többinek nagyon kevesen tudták! Utána jött a Vampire Money... vúúúúú... szokás szerint az elejéből senkit nem lehetett hallani... De... Ray-ből valamennyit igen! De rajta kívül senkit! Eleinte nem nagyon szerettem azt a számot. Most meg az egyik legnagyobb kedvencem a danger Days-ről... érdekes :D Vuhuhúúúúú... aztán a Destroya jött... amit Gee levágott ez alatt a szám alatt... fetrengett a földön meg ááááá... meg azok a nyögések... vúúúúú xD Gerard... ribanc vagy! Szval... kurva jó volt... aztán a Welcome To The Black Parade-n majdnem sírtam már! De mégsem... utána jött a Sing... ami régebben a kedvenc számom volt a DD-ről!!! Sing után Teenagers jött! Na basszus ott kiugráltam magamból ami még bennem volt... eszméletlen volt! Utána meg a Vampires Will Never Hurt You... a kedvencem a Bullets-ről... aztán a "végén"... HELENA! Úristen imádom azt a számot... és annyira de annyira jó volt! Azt is ordítottuk, és még a körülöttünk lévők is viszonylag tudták a szövegét ennek is. Azért írtam, hogy a "végén", mert utána egy kicsit húzták az agyunkat meg vártak meg minden...azt hittük vége... de NEM! Megszólalt a Cancer... amit szó szerint végigbőgtem!!! Annyira szép volt, hogy azt nem lehet leírni. És a végén még eljátszották a Bulletproof Heart-ot!!!
Úgy összességében... hihetetlenül fantasztikusan überkirály volt. Ha lehetne sztem még mindig ott tombolnák a koncerten... de sajnos... egyszer minden jó véget ér szval...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése