2011. június 2., csütörtök

Not a victim of a victim's life...

 ♫ Panic! At The Disco - The Ballad Of Mona Lisa, Simple Plan - Can't Keep My Hands Of You/Loser Of The Year/Jet Lag, My Chemical Romance - The Only Hope For Me Is You, Escape The Fate - Situations

   Hello mindenki! 
Asszem mostmár jobban vagyok! Legalábbis jobban mint tegnap! Úgy gondoltam, hogy ideje lenne vmi vidámabb dolgot is írnom... ez a tegnapi bejegyzésem nem éppen lett az! Először kiakartam törölni... de aztán meggondoltam magam! :D
   Szval akkor... kezdem a hétvégével... úgyse írtam le semmit xD Szombaton Angiéknál voltam sliverrel és Hannával [Killjoys]... Hanna meg én ott is aludtunk...izé... "aludtunk"... megünnepletük a szülinapomat is ami most volt hétfőn ^^ [15 LETTEM!] volt ott minden... szokásos fangörlködések... illetve... hát... ha azt amit mi csinálunk szokásosnak lehet nevezni akkor szokásos xD Szeretem az ilyen hétvégéket!!! Szeretem az új barátaimat!!! Szeretem a Killjoyokat!!! KÖSZÖNÖM MY CHEMICAL ROMANCE!!! 
   JÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁJJJJJ... MCR-ról jut eszembe! BENNE LESZÜNK A VOLT FESZTIVÁL REKLÁMJÁBAN!!! Elvileg xDD Én nem tudtam elhinni! Angi írt nekem egy sms-t. Pont suliban vtam és a szekrényemben ültem... és akkorát ugrottam, hogy bebasztam a fejemet... de leszartam... úgy ugráltam és örültem mint egy hülye! Aztán ezt Angie-vel eljátszottuk menzán is!!! [Angi és Angie 2 külön személy amúgy... gondolom aki nem ismeri őket annak sokat mondok ezekkel a nevekkel de nembaj! Majd egyszer írok mindenkiről, hogy világos legyen :D]
   Nyááá... úgy kezdtem el ezt a bejegyzést, hogy most mennyi mindent lefogok írni meg mittudomén, de mostmár nincs kedvem írni semmit... Vagy ezer dolgot csináltam alapból blog írás közben... és basszus... elment a kedvem... szval azthiszem itt most abbahagyom és majd máskor írok!!! :) 
xoxo
Kessy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése